|
|
|
|
 |
|
Termékkereső
Feliratkozás hírlevélre
Szeretne tanácsokat, hasznos információkat kapni termékeinkről?
|
|
Táplálkozás - A hal jó a szívnek |
|
|
|
|
A Harakopai Egyetem (Athén, Görögország) kutatói 1078 egészséges alanyon, és 848 akut szívkorona-problémában (ACS, angolul Acute Coronary Syndrome) szenvedő alanyon figyelték meg a rendszeres halfogyasztás hatásait.
Az eredmények a Nemzetközi Kardiológiai Szaklapban (International Journal of Cardiology) közölték. A vizsgálat bizonyította, hogy a rendszeres halfogyasztás 38 %-al csökkenti a szívroham és az ACS esélyét. Más kutatások kimutatták, hogy általában 11 %-al, a dohányzók és a cukorbetegek (tehát a leginkább veszélyeztetettek) körében pedig 24 % -kal csökken az ACS esélye, ha az étrendjük rendszeresen (hetente 2-szer) tartalmaz halat.
|
|
|
Hírek, aktualitások
|
Tudta Ön, hogy internetes áruházunkban a legtöbb termékhez olcsóbban juthat hozzá?
És mindezt könnyedén, hátradőlve székében otthonról teheti meg! Ha tartana az online vásárlástól, jöjjön be üzletünkbe és mi megmutatjuk Önnek működését és előnyeit!
|
|